.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
286 نفر از آقازاده‌ها در لندن هستند

یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس از حضور 286 نفر از آقازاده‌ها و فرزندان مسئولین در لندن خبرداد و گفت: شعار مرگ بر انگلیس از زبان آن‌ها قلابی است.

محمد کریم عابدی نماینده فردوس گفت: تمام مشکلات ما در لندن است. آقایان باید آقازاده‌های خود را به دانشگاه‌های عالی کشور برگردانند چرا که ما به علومی که در انگلیس تدریس می‌شود احتیاجی نداریم زیرا علوم آنها در جهت مشکل آفرینی است. آقازاده‌ها باید در دانشگاه‌هایی باشند که بار سیاسی برای مملکت نداشته باشد.

وی در خصوص اظهارات هاشمی رفسنجانی در دانشگاه مشهد نیز اظهار داشت: آیت‌الله هاشمی باید بازنگری اساسی در مواضع خود داشته باشد.

عابدی خاطر نشان کرد: آنچه که فرزانگان انقلاب و ثابت قدم‌ها در خط امام دنبال می‌کنند، اصل ولایت فقیه و قانون اساسی است که در این جریانات احساس شد که آیت‌الله هاشمی از آن‌ها زاویه گرفته است. فاصله گرفتن آیت‌الله هاشمی از قانون اساسی و ولایت فقیه به وضوح مشخص شد، چرا که وی حاضر نشد مشکل اطرافیان خود را بیان کند و نقد مردم را بپذیرد.

نماینده مردم فردوس اضافه کرد: حضرت امام (ره) زمانی که حسین فرزند حاج آقا مصطفی فریب حرف‌های بنی‌صدر را خورده و از مسائل اصلی انقلاب زاویه گرفته بود را سه روز در پشت منزل خود نگه داشته بود و به او حق رفتن و سخن گفتن در جایی را نداد. آیت‌الله هاشمی اگر پیرو و مقلد امام است و زهد و راه امام و رفتار او را با خانواده قبول دارد باید آن‌ها را در مورد خود نیز در نظر داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه هاشمی باید در مسائل رفتاری، خانوادگی و سیاسی خود تجدیدنظر اساسی کند، ادامه داد: شاید آیت‌الله هاشمی با احمدی‌نژاد مشکلاتی داشته باشد ولی وقتی ملت احمدی‌نژاد را تائید کردند وی نباید در مقابل اراده مردم بایستد چرا که امام در مقابل رای مردم در انتخاب بنی‌صدر نماند با وجود اینکه همه ما و از همه مهم‌تر امام می‌دانست که بنی‌صدر هیچ فایده‌ای برای ایران ندارد.

این نماینده مجلس با اعتقاد بر اینکه هاشمی به رای مردم شک دارد و این عمل او شک به نظام است، یادآور شد: آیت‌الله هاشمی از ذخایر انقلاب است اما تحت تاثیر اطرافیان خود قرار دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 آذر 1388
اگر جراتشو دارید اسامی را چاپ کنید اینها فرزند آدمهای عادی این مملکت نیستند حتما پدرشان در مسند قدرت و ثروت باد آورده و مناصب سیاسی هستند شاید هم همه فرزندان اصلاح طلبان باشند چون اصولگرایان انگلیس نمیروند.
نا شناس 1 دي 1388
اگر جراتشو دارید اسامی را چاپ کنید اینها فرزند آدمهای عادی این مملکت نیستند حتما پدرشان در مسند قدرت و ثروت باد آورده و مناصب سیاسی هستند شاید هم همه فرزندان اصلاح طلبان باشند چون اصولگرایان انگلیس نمیروند.


نا شناس 1 دي 1388
اصولگرایان انگلیس نمیروند
نا شناس 1 دي 1388
شما که نمی توانید اسامی را بهمراه محل تامین اعتبار و هزینه تحصیل را اعلام کنید چرا نصف و نیمه می نویسید !

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.367 seconds.